Filtr
  • Dzień dobry!

Zapraszam wszystkich zapisanych na wycieczkę na Stare Wierchy 8.10.2017 r.- niedziela.

Wyjazd autokaru spod strażnicy w Brzączowicach o godz. 8.00.

Planowany powrót koło godziny 16.00-17.00.

Jedziemy bez względu na pogodę (pogoda zawsze jest !).

Bardzo proszę o zaopatrzenie dzieci i siebie w dobre, wygodne obuwie; ubiór "na cebulkę", coś przeciwdeszczowego i wielki plecak dobrego humoru.

Do zobaczenia w niedzielę.

Grażyna Kwiecińska
  • Z okazji Święta Patronki Szkoły – które obchodziliśmy 14 października – rozstrzygnięty został konkurs plastyczny nawiązujący do twórczości Marii Konopnickiej. Zadanie uczniów polegało na przygotowaniu ilustracji do utworów pisarki. Wśród prac przestrzennych, najpiękniejsza okazała się praca Tomka Manieckiego, a kolejne miejsca zdobyli : Maksymilian Maniecki i Tomek Kazanowski (II) oraz Weronika i Karol Ślusarczyk (III). Wyróżnienia w tej kategorii otrzymali: Gabrysia Maniecka, Wiktoria Leśniak, Wiktoria Świercz oraz Emil Ślusarczyk. W kategorii prac płaskich I miejsce zdobyli: Szymon Lenart i Augustyn Płoskonka; II miejsce: Lidia Płoskonka i Jagoda Krawczyk, a III miejsce: Weronika Kazanowska oraz Kuba Choroba. Wyróżnione zostały również prace Kamili Panikowskiej oraz Bartka Lenarta. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział, a zwycięzcom jeszcze raz gratulujemy. Kinga Wawrzusiak- opiekun SU

• W środę, 14 października 2015r., w naszej szkole miało miejsce niezwykłe wydarzenie – ślubowanie klasy pierwszej. Do tego ważnego dnia pierwszoklasiści przygotowywali się kilka tygodni. Podczas uroczystości udowodnili, że nie są już przedszkolakami, lecz prawdziwymi uczniami. Deklamowali wiersze, śpiewali piosenki otrzymując po każdym występie gromkie brawa.

• Szanowni Państwo! Mieszkańcy Brzączowic i Stojowic.

Od 19 października 2015r. przez cały tydzień pod szkołą będzie wystawiony kontener na surowce wtórne(makulaturę, plastiki-np. butelki typu PET, złom, elektrośmieci. Bardzo prosimy, aby wspomóc naszą akcję, która ma na celu pozyskanie środków finansowych na potrzeby dzieci. Akcja prowadzona jest przez Radę Rodziców naszej szkoły.

• W drugim tygodniu roku szkolnego wszyscy uczniowie klas I - III oraz chętni z innych klas uczestniczyli w wycieczce do Chabówki i Rabki. W Chabówce zwiedzaliśmy Muzeum Lokomotyw. Następnie przejechaliśmy szybkim pociągiem relacji Kraków - Zakopane do Rabki. Tam udaliśmy się najpierw do Parku Zdrojowego a następnie do Rabkolandu. W związku z tym, że nasza szkoła brała udział w Ogólnopolskim Konkursie dotyczącym Orderu Uśmiechu zwiedziliśmy Muzeum Orderu Uśmiechu oraz Grającą Farmę i Odwrócony Dom. Ponadto spośród klas, które wzięły udział w konkursie wylosowano naszą klasę VI, która w nagrodę pojedzie na wycieczkę do Warszawy. Warto brać udział w konkursach!

Wpisany przez Administrator
    Poniedziałek, 29 Października 2012 10:02
  • Wycieczka do Kalwarii Zebrzydowskiej

Dnia 4 października odbyła się szkolna wycieczka do Kalwarii Zebrzydowskiej i Inwałdu. Zostaliśmy zapoznani z historią Klasztoru Ojców Bernardynów oraz Cudownego Obrazu Matki Boskiej Kalwaryjskiej. Następnie udaliśmy się do Inwałdu, gdzie zwiedziliśmy Warownię oraz Park Miniatur. Wielkim zainteresowaniem w średniowiecznym zamku cieszyła się Smoczyca, która nie dość, że zionęła ogniem to jeszcze śpiewała i wydawała inne odgłosy. Bardzo ciekawe były zajęcia w czterech chatach średniowiecznych, w których próbowaliśmy lepić garnki z gliny, kuć żelazo, tkać i kręcić liny i powrozy. Po lekcji historii odbyliśmy szybką podróż po świecie i Polsce podziwiając najważniejsze zabytki w miniaturze. Ponadto przy słonecznej pogodzie mogliśmy skorzystać z karuzel, zjeżdżalni i toru samochodowego. Uciechom nie było końca, ale trzeba było wracać do domu.

Wpisany przez Administrator
    Poniedziałek, 29 Października 2012 11:09
  • Rok szkolny rozpoczął się wspaniale! My zaczęliśmy od wycieczki do Telewizji Kraków. Mogliśmy zobaczyć, jak tworzy się popularne programy informacyjne np. Kronikę. Widzieliśmy pracę pani "pogodynki". Po gmachu Telewizji oprowadzała nas pani redaktor Olimpia Górska. Przed budynkiem na dzieci czekało wiele atrakcji przygotowanych przez partnerów telewizji. Uczniowie brali udział w konkursach przyrodniczych, w których nagrodami były sadzonki drzew. Po powrocie drzewka upiększyły teren zielony wokół szkoły.

Wtorek, 23 Października 2012 12:09
  • W sobotę 25 września, przy okazji imprezy na placu zabaw, Samorząd Uczniowski postanowił przeprowadzić loterię charytatywną na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących w Krakowie, przy ul. Tynieckiej (www.blind.krakow.pl), który mocno ucierpiał na skutek tegorocznej powodzi. Dzięki sponsorom nagród-każdy los wygrywał-oraz dzieciom i rodzicom udało nam się zgromadzić 1.000 zł, które zostały przekazane Ośrodkowi. Wszystkim biorącym udział w loterii gorąco dziękujemy.